El Diseño Universal para el Aprendizaje (DUA) en la clase de ELE: estrategias de diferenciación

Lucila González Alfaya

Vystudovala žurnalistiku na USC a hispánskou filologii na UVigo, kde působila také jako učitelka a vědecká pracovnice. Od roku 2014 se účastnila různých programů Acción Educativa Exterior v Polsku a Maďarsku. Kromě toho vedla řadu seminářů pro učitele zaměřených především na literaturu ve výuce ELE a rozvoj metaforické kompetence. Od roku 2020 žije v Praze, působí ve škole Open Gate, spolupracuje s Instituto Cervantes a s Univerzitou Karlovou.

El DUA pretende lograr que todo el alumnado tenga oportunidades para aprender, partiendo de la diversidad. De este modo contribuye a alcanzar el Objetivo de Desarrollo Sostenible (ODS4) de la Agenda 2030: „Garantizar una educación inclusiva y de calidad y promover oportunidades de aprendizaje para todos“. En este taller veremos cómo podemos aplicar el DUA a la enseñanza-aprendizaje de ELE, proponiendo distintas estrategias de diferenciación en el aula.

Cílová skupina: teens, mladší dospělí, dospělí

Přednášející

Naši další přednášející

Odborníci, kteří formují budoucnost jazykového vzdělávání

Přečtěte si více o našich přednášejících a jejich přednáškách.