Učitel angličtiny, akademický konzultant, projektový manažer ELT, školitel učitelů, přednášející na mezinárodních konferencích, autor. Bývalý akademický pracovník a zástupce ředitele pro výuku angličtiny a CLIL na katedře angličtiny Varšavské univerzity. On-line lektor v programu MA TESOL, The New School for Social Research, New York. V současné době spolupracuje s Macmillan Education (jako hlavní konzultant ELT pro střední a východní Evropu a klíčový školitel učitelů) a s DOS-ELTea – nezávislým centrem pro rozvoj učitelů (jako jeho spoluzakladatel a prezident). Čestný prezident a člen poradního sboru IATEFL Polsko.
Images, video and audio content are all readily available in educational materials, and online tools enable students to collaborate using various sensory modes. But how can we make the most of these media and tools, along with written texts, to enrich our students’ learning experiences?
This is where this practical session comes in. We’ll try out a range of activity types, all tried-and-tested with real teenagers, to demonstrate how we can increase students’ sensory engagement, and thus maximize learning outcomes with teenage learners.
Cílová skupina: teens